Експертками проєкту PeaECH Оленою Акіліною та Аллою Панченко узагальнено та критично проаналізовано досвід країн Балтії у сфері провадження миротворчої освіти, окреслено найкращі миротворчі практики та миротворчі тенденції у світлі сучасних українських реалій. Дослідниці прийшли висновку, що впроваджуючи освіту за мир, в Україні слід враховувати необхідність вирішення таких проблем: визнання та повага мультикультуралізму, залучення місцевих громад до освітньої політики; примирення, боротьба з несправедливістю та наслідками конфліктів.
Значна частина інформаційної бази дослідження була сформована під час наукового стажування експертів проєкту в університетах Латвії та Естонії. Науковиці виокремили в освіті країн Балтії специфічні риси, спрямовані на впровадження ефективних практик у сфері миротворчості, зокрема: наголос на трансформаційних компетенціях та соціально-емоційних навичках при формуванні освітніх програм; звернення уваги на метакогнітивні можливості здобувачів освіти; впровадження ефективних інтерактивних форм навчання здобувачів освіти; розвиток навчання миротворчим навичкам на різних освітніх рівнях; розвиток неформальної миротворчої освіти.
Детальніше читайте у статті: http://npo.kubg.edu.ua/article/view/276420/271412
Командою проєкту розроблено анкету онлайн-опитування щодо оцінювання рівня професійної компетентності першокурсників магістратури у сфері миротворчої освіти в ЄС та Україні. Анкета є анонімною, результати будуть використані в узагальненому вигляді.
Дослідження допоможе оцінити рівень розуміння основних складових та понять освіти миротворення, сприятиме розробці концепції миротворчої освіти для закладів освіти України та удосконаленню навчального модуля з миротворчої освіти для здобувачів освітнього рівня магістра.
Анкету розміщено за посиланням: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdqO0BaSWslMSJvbJaUPjNfwprO6KOe_HAbbb4dLNlG7PooOA/viewform