Menu Close

Зустріч академічної координаторки проекту PeaECH, Людмили Ільїч, з освітянами та практичними психологами міста Києва

21 лютого 2024 року академічна координаторка проекту «Миротворча освіта заради консолідованої та людиноцентричної Європи», докторка економічних наук, професорка, Людмила Ільїч, виступила перед освітянами та практичними психологами міста Києва з доповіддю на тему “Сила емпатійного лідерства: Як творити успіх, розуміючи емоції людей?”.

Під час зустрічі Людмила Ільїч привернула увагу аудиторії до результатів досліджень науковців проекту у напрямі розвитку навичок ненасильницького спілкування в організаціях і країнах Євросоюзу та в Україні. У доповіді вона підкреслила, що дослідження команди проекту PeaECH дозволили систематизувати сильні сторони ненасильницької комунікації, які позначаються на результатах роботи команд.

По-перше, на показниках продуктивності праці, оскільки ненасильницька комунікація створює сприятливу атмосферу для відкритого обміну ідеями та думками, що своєю чергою сприяє збільшенню ефективності командної роботи та досягненню спільних цілей.

По-друге, на психоемоційному кліматі в організаціях, оскільки використання методів ненасильницької комунікації допомагає уникнути конфліктів та сприяє побудові здорових взаємин в організації.

По-третє, на гармонізації взаємин у колективах та створенні сприятливого середовища, оскільки ненасильницька комунікація сприяє покращенню взаємин між керівниками та підлеглими, між колегами, між вчителями та учнями, між освітянами і батьками, а також в учнівських колективах. Ненасильницька комунікація формує сприятливу атмосферу в колективах, підвищує загальний рівень довіри, мотивації та співпраці.

По-четверте, на розвитку лідерських якостей в освіті, оскільки ненасильницька комунікація стимулює активне слухання та врахування різних думок, а вміння ефективно спілкуватися, як відомо, є важливою складовою лідерського розвитку. Лідери, які володіють ненасильницькими комунікаційними навичками, здатні керувати та мотивувати свою команду ефективніше.

Під час зустрічі учасники отримали можливість оцінити рівень власної емоційної компетенції, ознайомитися з практиками ресурсного відновлення, поділитися власними думками та досвідом щодо розвитку емпатійного лідерства в освіті.

Команда PeaECH переконана, що такі зустрічі сприяють розвитку не лише поширенню знань щодо результатів проекту «Миротворча освіта заради консолідованої та людиноцентричної Європи», а й розвитку емоційного інтелекту серед лідерів в освіті. Емпатійне лідерство, як стверджують дослідники PeaECH, полягає не лише в розумінні стратегій поведінки інших, але й у здатності співпереживати, мотивувати та надихати команди.