У четвертий день Літньої школи учасники зосередилися на аналізі резильєнтності української системи освіти в умовах тривалих криз і повномасштабної війни.
💬 У центрі уваги — стратегічні напрямки трансформації освіти, актуальні виклики, виявлені моніторингом, а також потенціал адаптації європейських практик миротворчої освіти до українського контексту.
Спікерами дискусій стали:
- Іван Юрійчук — заступник Голови Державної служби якості освіти України;
- Алла Панченко — кандидатка наук з державного управління, доцентка кафедри управління КСУБГ, тренерка проєкту PeaECH;
- Олена Акіліна — кандидатка економічних наук, доцентка кафедри управління КСУБГ, тренерка проєкту PeaECH.
Учасники обговорювали:
- як стратегічно формувати стійкість і якість освітньої системи в нових реаліях;
- освітні розриви у когнітивному розвитку учнів з різних регіонів;
- роль емпатійного лідерства, освітньої інфраструктури, професійного розвитку педагогів;
- нову логіку взаємодії всередині освітніх організацій;
- досвід упровадження Нансенівської моделі миротворчої освіти, включно з міжкультурною взаємодією, співпрацею з батьками та розвитком емоційної компетентності.
📌 Важливу аналітичну базу для дискусій надали результати стажувань команди PeaECH у Латвії, Естонії та Хорватії, під час яких було вивчено передові європейські підходи до розвитку soft skills, метакомпетентностей і миротворчої педагогіки.
💡 Підсумкове гасло зустрічі:
«Освіта, що відновлює і формує стійкість — це не лише про знання, це про довіру, діалог і дії».









