28 листопада 2024 року відбулося практикоорієнтоване заняття у форматі симуляції медіаційного процесу в межах дисципліни «Мистецтво управління емоціями та конфліктами», яка входить до каталогу вибіркових дисциплін Університету та спрямована на впровадження напрацювань проекту Erasmus+ модуль Жана Моне «Миротворча освіта заради консолідованої та людиноцентричної Європи». Основою кейсу, який розглянули учасники, став конфлікт між двома співробітниками приватного підприємства, що надає психолого-педагогічні послуги, – Іванченком і Петренком. Напруження в колективі виникло через затвердження одного зі співробітників на посаду стажиста, що спричинило суперечку між колегами.
У ході симуляції студенти мали змогу не лише зануритися в процес медіації, а й відпрацювати ключові навички вирішення конфліктів. Ролі розподілилися наступним чином: медіатором виступила Марія Юганова, роль Іванченка виконала Анастасія Гунько, а Петренка – Сидорак Богдана. Учасники відпрацьовували техніки ведення переговорів, аналізували інтереси сторін, створювали умови для продуктивного діалогу та шукали компромісні рішення.
Спостерігачі не залишалися осторонь – вони уважно аналізували дії медіатора та сторін конфлікту, вибудовували карту конфлікту, що допомогло систематизувати його ключові аспекти та сприяти пошуку взаємоприйнятного рішення.
Заняття стало цінним практичним досвідом для всіх учасників, допомогло вдосконалити навички ефективної комунікації, навчитися працювати з конфліктними ситуаціями та отримати конструктивний зворотний зв’язок від викладача.

