Menu Close

Як емоційний інтелект і медіація допомагають майбутнім менеджерам: досвід студентів Грінченка

Сучасний менеджер – це лише професіонал у сфері управління, а й лідер, який вміє ефективно комунікувати, вирішувати конфлікти та створювати здорову атмосферу в команді. Саме таким навичкам студентів Київського столичного університету імені Бориса Грінченка навчає курс-тренінг «Медіація та емоційний інтелект як інструменти управління».

Мета курсу-тренінгу полягає в формуванні у студентів компетентностей, які дозволять використовувати інструменти медіації в бізнесі, розвивати емоційний інтелект, лідерські якості, адаптуватися до нових умов, діяти етично і соціально відповідально, сприяти сталому розвитку демократичного суспільства, налагоджувати ефективні комунікації та взаємодію в команді, забезпечуючи якість роботи та мотивуючи команди.
Навчання включає не лише теоретичні аспекти, а переважно практичні тренінги та кейси , що забезпечує глибоке засвоєння матеріалу, розвиток навички емоційної грамотності та вміння ефективно вирішувати конфлікти в реальних управлінських ситуаціях.

Авторки та викладачки курсу професорка Людмила Ільїч та доцентка Олена Акіліна мають практичний досвід у сфері менеджменту та вивчали європейські практики формування м’яких навичок в управлінців, що дозволяє їм ділитися зі студентами не лише академічними знаннями, а й реальними кейсами з професійного середовища.

Серед переваг курсу-тренінгу доцільно виокремити наступні:

1. Розвиток емоційного інтелекту:

  • опанування навичок саморегуляції, емпатії та усвідомленого управління власними емоціями;
  • поліпшення здатності розуміти почуття інших та будувати ефективну комунікацію.

2. Майстерність вирішення конфліктів:

  • вивчення техніки медіації, фасилітації та переговорів для врегулювання конфліктів;
  • здатність конструктивно працювати з інтересами сторін та досягати компромісів.

3. Розвиток лідерських якостей:

  • опанування стратегій мотивації команди та ефективного прийняття рішень;
  • навчання створенню позитивної робочої атмосфери та підтриманню довіри в колективі.

4. Підсилення професійних компетентностей:

  • використання емоційного інтелекту для покращення взаємодії з партнерами, клієнтами та колегами;
  • застосування психологічних прийомів для підвищення продуктивності в управлінні організацією.

5. Розвиток гнучкості та адаптивності:

  • здатність швидко реагувати на стресові ситуації та мінімізувати їх вплив;
  • формування навички ефективного управління змінами та прийняття рішень в умовах невизначеності.

6. Формування навичок етичного та соціально відповідальне управління

  • усвідомлення принципів верховенства права, прав і волі людини та сталого розвитку суспільства;
  • вміння приймати управлінські рішення, враховуючи моральні та етичні аспекти.

Курс-тренінг «Медіація та емоційний інтелект як інструменти управління» є поширенням результатів міжнародного проекту Erasmus+ модуль Жана Моне «Миротворча освіта заради консолідованої та людиноцентричної Європи». Команда PeaECH, переконана, що цей курс-тренінг стане цінним доповненням до підготовки майбутніх управлінців, допомагаючи їм стати ефективними комунікаторами, відповідальними лідерами та справжніми майстрами вирішення конфліктів.