Метою дослідження є висвітлення теоретичних і практичних аспектів реалізації практико-орієнтованої підготовки студентів-менеджерів та розробка описової моделі практики на основі інноваційних підходів. У дослідженні висвітлюються теоретичні та прикладні аспекти впровадження практико-орієнтованої освіти фахівців з менеджменту. Досягненню мети дослідження сприяло використання кількох методів наукового пізнання, зокрема теоретичних (аналіз, синтез, індукція, дедукція), емпіричних методів (спостереження, анкетування, опитування), методу експериментальної роботи, а також таблично-графічного методи. Обґрунтовано та визначено основні параметри моделі практико-орієнтованої освіти, які передбачають участь студентів в навчальній та професійній практиці, виконання службових обов’язків протягом одного навчального року. Проаналізовано основні складові, властиві практичній моделі навчання, що відрізняють її від традиційного процесу практики в рамках загальноприйнятої освітньої моделі.