Menu Close

Перспективи впровадження практико-орієнтованого навчання студентів менеджерського профілю

Метою дослідження є висвітлення теоретичних і практичних аспектів реалізації практико-орієнтованої підготовки студентів-менеджерів та розробка описової моделі практики на основі інноваційних підходів. У дослідженні висвітлюються теоретичні та прикладні аспекти впровадження практико-орієнтованої освіти фахівців з менеджменту. Досягненню мети дослідження сприяло використання кількох методів наукового пізнання, зокрема теоретичних (аналіз, синтез, індукція, дедукція), емпіричних методів (спостереження, анкетування, опитування), методу експериментальної роботи, а також таблично-графічного методи. Обґрунтовано та визначено основні параметри моделі практико-орієнтованої освіти, які передбачають участь студентів в навчальній та професійній практиці, виконання службових обов’язків протягом одного навчального року. Проаналізовано основні складові, властиві практичній моделі навчання, що відрізняють її від традиційного процесу практики в рамках загальноприйнятої освітньої моделі.

Ilich, L., Yakovenko, I., Akilina, O., Panchenko, A., & Sobczak-Michalowska, M. (2024). Prospects for the Implementation of Practice-Based Learning for Students of Managerial Profile. In M. Sobczak-Michalowska, S. Borah, Z. Polkowski, & S. Mishra (Eds.), Applications of Synthetic High Dimensional Data (pp. 146-161). IGI Global Scientific Publishing. https://doi.org/10.4018/979-8-3693-1886-7.ch009