Метою дослідження є вивчення впливу військових загроз на професійне вигорання співробітників в організаціях та розробка рекомендацій щодо розвитку миротворчих м’яких навичок керівників. У дослідженні використовується сукупність методів наукового пізнання, що використовуються в гуманітарних і соціальних науках, зокрема: метод аналізу, метод синтезу, метод дедукції, метод опитування, метод експериментального дослідження, який включає розробка та тестування модулів курсу електронного навчання; метод узагальнення. Усі учасники були анкетовані за допомогою Google Forms, а учні проходили тестування в системі Moodle.
До повномасштабного вторгнення в Україну проблема професійного вигорання серед співробітників місцевих організацій була переважно зумовлена карантинними обмеженнями, викликаними пандемією COVID-19. Автори дослідження виявили, що у воєнний період відбулися зміни в організації робочого часу працівників, а також в їхніх потребах та очікуваннях від організації. Організаційні фактори, такі як відсутність належної організації робочого процесу та підтримки керівництва, призвели до збільшення кількості працівників, які відчувають симптоми професійного вигорання. Найбільше посилюються симптоми емоційного та фізичного виснаження, поява та поширеність негативних, песимістичних думок, зниження працездатності. Проте автори статті виявили, що співробітники готові працювати понаднормово, жертвувати особистим часом і ресурсами заради загальної користі. Встановлено, що керівникам досліджуваних організацій бракує навичок, необхідних для вирішення проблеми емоційного вигорання своїх підлеглих. Автори статті переконливо доводять, що миротворча освіта допомагає менеджерам впоратися з проблемами невизначеності та професійного й емоційного виснаження співробітників.
У статті описано досвід Київського столичного університету імені Бориса Грінченка щодо впровадження миротворчих освітніх компонентів у освітні програми підготовки менеджерів, зокрема «Миротворча освіта в управлінні та бізнесі» та змістових модулей «Розвиток управлінського емоційного інтелекту» та «Базові навички медіації». Досвід реалізації проекту «Миротворча освіта заради консолідованої та людиноцентрованої Європи» дозволив внести значні зміни в освітні програми підготовки менеджерів та публічних службовців, що підтверджується позитивними відгуками від випускників, більшість з яких нині менеджерами та управлінцями різного рівня.