Меню Закрити

Участь у VIII Міжнародному форумі «Медіація і право»

24-27 липня 2024 року член проекту Еразмус+ модуль Жана Моне «Миротворча освіта заради консолідованої та людиноцентричної Європи», Олена Акіліна, була учасницею VIII Міжнародного форуму «Медіація і право». Захід включав панельні дискусії зекспертами з різних країн, такими як Віргіліюс Валанчюс, старший міжнародний експерт з Литви, Херердо Карбалло, директор Європейського інституту медіації та публічної етикиз Іспанії, та Лінда Рейеркерк, генеральний директор Центру вирішення конфліктів та медіації з Нідерландів, та інші. Під час заходу було обговорено актуальні питання щодо медіації, але найбільш цікавими стали воркшоп «Етичні орієнтири у професійній діяльності медіатора» (модератори: Захарі Кало, професор права Університету Хамада бін Халіфа, Катар, США, та Індре Корсаковене, викладач АВС та медіації в Університеті Миколаса Ромеріса, координатор, Литва) та панельні дискусії «Впровадження медіації: національний та міжнародний виміри» (модераторки: Луїза Романадзе, Президентка Української академії медіації, та Оксана Цимбрівська, керівниця Проєкту ЄС «Право-Justice») і «Еволюція медіації: сучасні тренди та нові перспективи» (модераторка: Світлана Сергєєва, віце-Президентка Української Академії Медіації, сертифікований медіатор IMI, Голова АО «Юридичне Бюро Сергєєвих», Україна).Отримані знання, найкращі практики та напрацьовані кейси будуть використані при викладанні дисциплін з каталогу вибіркових курсів Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, таких як «Мистецтво управління емоціями та конфліктами», «Медіація та емоційний інтелект як інструменти управління», та впровадженої в освітні програми кафедри дисципліни «Миротворча освіта в управлінні та бізнесі». Це дозволить студентам набути глибших знань про застосування медіації в управлінні конфліктами, щоє важливим для розвитку їхніх професійних компетенцій. Інформація, отримана на форумі, також сприятиме подальшій реалізації проекту Еразмус+ через впровадження нових освітніх методик, які підвищують емоційний інтелект та навички управління у студентів спеціальності «Менеджмент», підготовлених до сучасних викликів управлінського середовища.