Людмила Ільїч
координаторка проєкту, тренерка/викладачка
Докторка економічних наук, професорка, професорка кафедри управління Київського університету імені Бориса Грінченка
Авторка понад 130 наукових та навчально-методичних праць, зокрема: три індивідуальні монографії «Формування і реалізація трудового потенціалу України в умовах демографічної кризи», «Ефективність відтворення трудового потенціалу України», «Структурні трансформації транзитивного ринку праці України», у співавторстві: чотирнадцять колективних монографій, аналітична доповідь до щорічного послання Президента України до ВРУ «Про внутрішнє та зовнішнє становище України в 2016 році», дві національні доповіді: «Інноваційна Україна ‑ 2020», «Політика інтеграції українського суспільства в контексті викликів та загроз подій на Донбасі», «Соціально-економічний розвиток міст в умовах децентралізації», підручник «Економіка праці та соціально-трудові відносини», решта ‑ статті у наукових фахових вітчизняних та закордонних виданнях.
Основні напрями наукових досліджень – миротворча освіта, людський розвиток, методологічні та практичні аспекти прогнозування компетенцій.
Стажувалася в Чехії, Словаччині, Польщі, Естонії та Туреччині. У 2017 році отримала підтвердження вченого звання доцента в Європейському Союзі. Має значний науково-педагогічний досвід: працювала у закладах вищої освіти та Інституті демографії і соціальних досліджень імені М.В. Птухи Національної академії наук України. З вересня 2017 р. по вересень 2020 р. працювала експертом у сфері політик Міністерства соціальної політики України. У період з 2019 р. по 2022 р. працювала завідувачкою кафедри управління Київського університету імені Бориса Грінченка. З вересня 2021 р. по нині є експертом у сфері політик Міністерства економіки України для оцінювання професійних знань кандидатів установленим вимогам під час проведення конкурсів на зайняття посад фахівців з питань реформ категорій “Б” і “В”.
Має значний досвід у реалізації, координації та моніторингу науково-дослідних проєктів, проведенні конференцій, круглих столів, воркшопів та тренігів.
Віктор Звонар
експерт, тренер/викладач
Доктор економічних наук Віктор Звонар – професор кафедри менеджменту Київського університету імені Бориса Грінченка. Викладає корпоративне управління та управління проектами для магістрантів. Протягом останніх тринадцяти років працює в Національній академії наук України як науковий співробітник та член різних проектних груп. Як науковець професійно займається економічними дослідженнями соціальних явищ, таких як корпоративна соціальна відповідальність, соціальне підприємництво, соціальний капітал, людський розвиток, співпраця громадських організацій та бізнесу тощо. Його експертиза затребувана там, де розуміння соціальної механіки національної економіки не є очевидним. Залучався до розробки політики та стратегій економічного регулювання різних соціальних питань (боротьба з корупцією, вдосконалення пенсійної системи тощо).
Володіє навичками розроблення та проведення соціально-економічних досліджень; ретельного аналізу та впорядкування складних дослідницьких завдань; презентації (усної та письмової). Має понад 100 наукових праць із соціальних питань.
Брав участь в розробленні проєкту офіційного державного стандарту соціальної відповідальності для України з акцентом на питаннях людського розвитку. Його діяльність передбачає широке вивчення європейського досвіду вирішення конфліктів між бізнесом і стейкхолдерами та побудови партнерських відносин між державним і приватним секторами.
Має ступінь магістра європейських студій і виявляє особливий інтерес до вивчення європейської перспективи корпоративної соціальної відповідальності та міжсекторних конфліктів і їх впливу на людський капітал.
Алла Панченко
експертка, тренерка/викладачка
Кандидатка наук з державного управління, доцентка кафедри управління Київського університету імені Бориса Грінченка, експертка з інституційного аудиту закладів освіти, експертка Українського фонду «Крок за кроком».
З 2012 по 2019 рр. працювала у складі експертної групи Державної інспекції закладів освіти з розробки орієнтовних критеріїв оцінювання діяльності закладів загальної середньої освіти для державної акредитації закладів освіти; членкиня авторського колективу Інституційного індексу спроможності громадсько-активних шкіл («Освітнє середовище»). В якості експертки консультувала команди проектів «Школа як ядро розвитку громади».
Має понад 25 років науково-педагогічного стажу у закладі вищої освіти. Проводила лекції, семінари та тренінги з дисциплін: «Управління освітнім процесом у закладах освіти», «Аудит та оцінювання в управлінні закладом освіти», «Стратегічне планування», «Конкурентоспроможність управління людським капіталом».
З 2000 року активно працює над управлінськими та організаційними питаннями дослідно-експериментальної роботи в школах м. Києва з упровадження інноваційної освітньої практики. Має значний досвід з організації та супроводу експериментальної діяльності в закладі освіти (понад 10 експериментальних заходів на регіональному рівні). Володіє навичками розробки навчальних курсів та освітніх програм, координації та моніторингу науково-дослідницьких проектів та експериментів у сфері освіти. Є автором понад 60 наукових та навчально-методичних публікацій. Основний напрям наукового пошуку пов’язаний з підвищенням якості освітніх послуг та миротворчою освітою.
Олена Акіліна
експертка, тренерка/викладачка
Кандидатка економічних наук, доцентка, доцентка кафедри управління Київського університету імені Грінченка Олена Акіліна неодноразово проходила стажування в Чехії та Польщі з акцентом на проблемі лідерства в освіті. Брала участь у стажуванні «Освітні системи ЄС: перспективи співпраці та розвитку» в Карловому Університеті в Празі (Чехія, 2013). Це стажування дало можливість оцінити та залучитися до формування та подальшого впровадження освітніх інновацій, тим самим спонукаючи до глибокого вивчення іноземного досвіду. Має двадцять три роки педагогічного стажу. Читала лекції з питань праці та соціально-трудових відносин, менеджменту, управління змінами, управління якістю. Професійні компетенції: хороші проєктні навички (уміння розробляти навчальні програми, навчальні плани та програми предметів, розробляти плани та проєктний навчальний процес). Володіє здатністю планувати, організовувати та контролювати навчально-виховний процес, проводити самостійні наукові дослідження та організовувати науково-дослідну роботу студентів. Психологічні та комунікативні компетенції: уміння стимулювати пізнавальну активність студентів, формувати у студентів позитивне ставлення до навчання, правильно розуміти студентів, створювати позитивну психологічну атмосферу на лекції.
Авторка понад 80 науково-методичних праць, у тому числі підручників, написаних у співпраці, рекомендованих Міністерством освіти і науки України, зокрема підручника «Економіка праці та соціально-трудові відносини», а також наукові публікації, зокрема зареєстровані в Scopus і Web of Science.
Учасниця спільного проєкту Київського національного економічного університету, Фонду Жана Моне та Виконавчої Агенції з питань освіти, аудіовізуальних засобів та культури (528395-LLP-1-2012-1-UA-AJM-CH/1), зокрема самостійно здійснювала розробку за напрямом «Соціальна ідентифікація розвитку регіонів ЄС».
Ігор Яковенко
експерт, тренер/викладач
Кандидат економічних наук, доцент кафедри управління Київського університету імені Бориса Грінченка. Викладає дисципліни “Державне регулювання економічних процесів”, “Управління фінансово – економічною діяльністю в закладах освіти”, “Сучасні концепції реформування державного та суспільного устрою” для магістрантів. Має двадцять чотири роки педагогічного стажу. Автор понад 60 публікацій.
10 років стажу державної служби. Державний службовець другого рангу. Значний досвід управлінської діяльності, зокрема прийняття та реалізації правових і політичних рішень у вищих органах державної влади, набутий під час роботи на посаді заступника завідуючого економічним відділом апарату Кабінету Міністрів України (1992-1993 рр.), Голови Державного комітету у справах нагляду за страховою діяльністю (1993-2000 рр.) та заступника Міністра охорони здоров’я (2008-2010 рр.). Має значний досвід розробки концепцій та виконання доручень Президента України, Парламенту та Уряду України. Приділяв багато часу питанням реформування таких соціальних галузей, як охорона здоров’я, освіта, соціальні послуги, має знання щодо міжнародних тенденцій розвитку моделей фінансування цих галузей. Великий досвід у підготовці проектів нормативно-правових актів під час роботи на різних посадах в органах державної влади, а також при роботі в якості наукового співробітника та експерта.
Має безпосередній досвід впровадження та супроводу проектів технічної допомоги (зокрема, Tacis, ПРООН, Світового банку, GIZ) в якості експерта, консультанта, заступника та тимчасово виконуючого обов’язки керівника проектів. Має практичний досвід у підготовці пропозицій, виконанню адміністративних та звітних процедур, взаємодії з бенефіціарами та клієнтами. Під час роботи у проектах безпосередньо займався організацією та модерацією роботи Наглядових комітетів, підготовкою та проведенням робочих зустрічей, конференцій, семінарів та навчальних заходів, комунікації та переговорів з народними депутатами, посадовими особами виконавчої влади, професійними спільнотами. Також має досвід у підготовці та презентації аналітичних матеріалів, офіційних звітів, проектів документів, доповідних записок, резюме, протоколів. Участь у телевізійних презентаціях та дискусіях з пріоритетних питань реформ в Україні.
Тетяна Поспєлова
експертка, тренерка/викладачка
Докторка наук з державного управління, доцентка, професорка кафедри управління Київського університету імені Бориса Грінченка. З 2003 року займається науковими дослідженнями у сфері: державного управління людським розвитком; розвитку людського потенціалу; самореалізації, самоактуалізації особистості. Авторка більше як 60 публікацій наукового та навчально-методичного характеру.
Має значний досвід у розробці навчальних / тренінгових програм. Є розробником авторських тренінгів, які проводила на запит Департаменту освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації); керівника Програми НАТО-Україна для Апарату Верховної Ради України з метою підвищення кваліфікації керівників різних рівнів та фахівців галузі освіти.
На запит Міністерства освіти і науки України здійснювала фахову експертизу проекту Стандарту вищої освіти 281 «Публічне управління та адміністрування» бакалаврського та магістерського рівня.
З 2008 року бере участь у міжнародних проектах з питань безпеки та миротворення, зокрема:
– Програма Жана Моне «Побудова стійких держав та суспільств: відповідь ЄС на нові виклики безпеці у Європейському Добросусідстві» (2018-2020);
– EMPUS «Освіта для лідерства, інтелігентності та розвитку таланту» (2015-2016);
– Open Society Institute’s International Higher Education Support Program, Centre for International Crisis Management and Conflict Resolution at the University of Nottingham «Міжнародні конфлікти як загроза національної безпеки. Інтегроване навчання і програма досліджень» (2009-2012);
– Шведський інститут (Visby Programme Summer University 2007) «Комунікації у кроскультурному аспекті».
Займає активну громадянську позицію: є головою Громадської організації Центр розвитку «КВАДРА», членом Громадської організації «Материнська любов». В рамках діяльності цих організацій реалізує проекти спрямовані на: надання першої психологічної допомоги особам, постраждалим внаслідок бойових дій і російської окупації; відновлення соціального потенціалу територіальних громад Київської області, що постраждали в результаті окупації; надання кризової допомоги тимчасово переміщеним особам.
Сертифікований фахівець з надання першої психологічної допомоги, кризового психологічного консультування, арт-терапії, медіації, ненасильницького спілкування, особистісного зростання.