Впродовж 29.04.24 – 4.05.24 рр. викладачами кафедри управління було організоване навчання за освітнім модулем «Миротворча освіта» для студентів та студенток першого курсу, які навчаються за освітньою програмою 073.00.03 «Управління закладом освіти (за рівнями)» в рамках проєкту Еразмус + Модуль Жана Моне «Миротворча освіта заради консолідованої та людино-центричної Європи».
Метою модулю «Миротворча освіта» – є висвітлення та поширення досвіду та найкращих практик ЄС з миротворчої освіти, забезпечення поглибленої фахової підготовки у сфері управління закладом освіти, формування готовності до розв’язання складних завдань, проблем у професійній діяльності за допомогою використання методів та засобів ненасильницького спілкування. Натхненниками, мотиваторами, експертами та тренерами з миротворчої освіти виступили: Людмила Ільїч, д.е.н., професорка; Віктор Звонар, д.е.н., с.наук.співр.; Тетяна Поспєлова, д. н. з держ. упр., доцентка; Олена Акіліна, к.е.н., доцентка; Ігор Яковенко, к.е.н., доцент; Алла Панченко, к.н. з держ.упр., доцентка.
Магістранти ознайомились із концепцією вічного і справедливого миру, її змістом, сутністю, базовими навичками медіації; практиками самопізнання та саморозвитку; відновлення ресурсності; досягнення емоційної збалансованості та стійкості. Тренери проекту поділилися новими знаннями щодо принципів та новітніх тенденцій використання практик виховання миру серед дорослих, інноваціями у сфері виховання миру, особливостями та способами організації медіації в закладах освіти, техніками роботи з інтересами сторін конфлікту; досвідом співпраці влади та громадського сектору щодо провадження миротворчої освіти в Європейських країнах.
Магістранти також успішно попрактикувалися як знаходити мир всередині себе, управляти емоціями та конфліктами у команді, зберігати стресостійкість, мотивувати та надихати інших розробляти навчально-методичні матеріали з питань миротворчої освіти з використанням інтерактивних технологій навчання
У рамках навчання, під час проведення заняття на теми «Співпраця заради миру: партнерство, волонтерство», магістрантам було організовано зустріч з Саліхом Саліхом Абд, послом миру, вчителем-методистом арабської мови Київської гімназії Східних мов №1, який був свідком військового конфлікту в Кувейті та поділився з учасниками конференції власним досвідом освіти миротворення в постконфліктний період.
Опанування теоретичного та практичного матеріалу модулю «Миротворча освіта» сприяло розвитку актуальних для менеджерів освіти м’яких (soft) навичок, зокрема: емоційний інтелект, навички ефективної та відновлюваної комунікації; командна робота; системне та критичне мислення.