13 травня 2024 року на кафедрі управління Київського столичного університету імені Бориса Грінченка розпочала роботу Літня школа в рамках проєкту Еразмус+ модуль Жана Моне «Миротворча освіта заради консолідованої та людиноцентричної Європи», що фінансується Європейським Союзом (ERASMUS-JMO-2022-HEI-TCH-RSCH-UA-IBA-101094420).
Перша зустріч стала осередком спілкування, збагачення новими даними, ідеями, викликами, знайомствами із новими друзями, партнерами, колабораторами у рамках Літньої школи. Учасників проєкту тепло привітала координаторка PeaECH, докторка економічних наук, професорка, сертифікована професійна аналітикиня з емоційного інтелекту, менторка, коучиня ICF, професорка кафедри управління Людмила Ільїч, яка розповіла про мету та завдання проєкту, цілі Літньої школи та представила команду тренерів проєкту PeaECH.
Значна частина зустрічі була присвячена обговоренню сили емоційного інтелекту та пошуку відповіді на питання: “Як досягти успіху, розуміючи емоції людей?” Ця тема стала центральною у дискусії, оскільки емоційний інтелект є важливим аспектом, що впливає на багато аспектів життя. Учасники зустрічі зануритилися у важливі аспекти емоційної компетентності, що є ключовим фактором у досягненні успіху як в особистому, так і в професійному житті.
Під час зустрічі було детально розглянуто, як розуміння та управління своїми емоціями, а також емпатія до емоцій інших, можуть значно покращити взаємодію з людьми. Обговорювалися практичні методи розвитку емоційного інтелекту, такі як самосвідомість, саморегуляція, мотивація, емпатія та соціальні навички. Учасники дізналися, як ці компоненти можуть допомогти у розв’язанні конфліктів, покращенні командної роботи та досягненні особистих і професійних цілей, а також отримали можливість виміряти власну емоційну компетентність за допомогою спеціально розробленої анкети. Це дозволило кожному учаснику отримати зворотний зв’язок щодо своїх сильних сторін та областей, які потребують покращення. Визначивши свої точки росту, учасники отримали індивідуальні рекомендації щодо розвитку емоційної компетентності, що включали конкретні практики та вправи.
Такий підхід дав можливість не лише теоретично осягнути значення емоційного інтелекту, але й побачити практичні результати роботи над собою. Учасники зустрічі відзначили, що отримані знання та навички зможуть застосовувати у своїй повсякденній діяльності, що сприятиме підвищенню ефективності їхньої роботи, покращенню міжособистісних стосунків та загальному особистісному зростанню.
Другим спікером першого дня роботи Літньої школи був Віктор Звонар, доктор економічних наук, старший науковий співробітник, професор кафедри управління Київського Університету імені Бориса Грінченка. Він представив до уваги учасників Літньої школи інноваційні практики виховання миру в Європейському Союзі та поділився інформацією про розвиток миротворчого руху і миротворчої освіти. Вебінар став важливим етапом у вивченні сучасних методів і підходів до виховання миру, зокрема в контексті європейського досвіду.
У своєму виступі спікер детально розглянув історичні передумови формування миротворчого руху в ЄС, акцентуючи увагу на тому, як після Другої світової війни було закладено основи для створення структур, що сприяють довготривалому миру і стабільності в регіоні. Він пояснив, як історичні події та політичні рішення вплинули на розвиток миротворчих ініціатив та інституцій, що нині відіграють ключову роль у забезпеченні миру.
Також спікер ознайомив учасників з новітніми тенденціями поширення ідей миротворчості в ЄС. Він розповів про сучасні проекти та програми, спрямовані на виховання миру, такі як освітні ініціативи для молоді, програми міжкультурного діалогу, а також інноваційні методи використання нових медіа для популяризації миру та розв’язання конфліктів. Особливу увагу було приділено успішним практикам, які забезпечують інтеграцію миротворчих принципів у навчальні програми та суспільні ініціативи.
Вебінар не лише розглядав теоретичні аспекти, але й забезпечив практичний погляд на реалізацію цих ідей. Учасники отримали можливість ознайомитися з конкретними кейсами та прикладами, які демонструють ефективність інноваційних підходів у вихованні миру, що сприяло кращому розумінню, як європейські практики можуть бути адаптовані та використані в інших регіонах світу для покращення миротворчої діяльності та освіти.