З 10 січня 2023 року по 16 лютого 2024 року у рамках проєкту «Миротворча освіта заради консолідованої та людиноцентричної Європи» координаторка проєкту, докторка економічних наук, професорка Людмила Ільїч пройшла наукове стажування у Загребській школі економіки та менеджменту. Метою академічної мобільності було поглиблення професійних знань, умінь та навичок щодо застосування інноваційних технологій, форм, методів і засобів навчання у психолого-педагогічній та науково-дослідній діяльності, шо сприяють формуванню soft-skills у менеджерів.
В рамках наукового стажування було досліджено хорватські практики миротворчості та підтримання миру, основні принципи (зокрема, верховенство права, демократичне управління, захист прав людини та соціальна справедливість) та їхній вплив на формування політики та стратегії у сфері розвитку миротворчої освіти. Окрему увагу приділено вивченню освітніх програм у вищій школі, які сприяють вихованню культури миру серед молоді. Важливим аспектом дослідження стало вивчення ролі урядових установ, міжнародних організацій, неурядових організацій та громадянського суспільства у процесах розвитку миротворчої освіти та підтримання миру.
Впродовж наукового стажування Людмила Ільїч також ознайомилася з різноманітними програмами MBA, що пропонуються Загребською школою економіки та менеджменту, дослідила навчальні плани за напрямами підготовки магістрів у таких галузях, як людські ресурси та управління, ділове адміністрування, а також обмінялася досвідом з колегами щодо впровадження дисциплін за напрямом миротворчої освіти та методів навчання, які використовуються для розвитку у студентів критичного мислення та навичок вирішення конфліктів.
Особлива увага була приділена інтерактивним методам навчання, які активно використовуються в освітньому процесі для підготовки здобувачів за програмами MBA, зокрема розвитку soft-skills, таких як емоційний інтелект, навички медіації та компетенції ненасильницького спілкування. Людмила Ільїч поділилася з колегами досвідом використання інноваційних технологій, що застосовуються для підвищення ефективності навчального процесу, зокрема з використання симуляцій, кейс-стаді, групових дискусій, дебатів та інших інтерактивних методик, які дозволяють студентам набувати навичок ненасильницького спілкування у реальних бізнес-ситуаціях.
Результати наукового стажування координаторки проєкту PeaECH Людмили Ільїч є комплексним аналізом досвіду Хорватії у сфері державної миротворчої освітньої політики, що дозволило сформувати цілісне уявлення про ефективні стратегії у цій важливій сфері. В цілому академічна мобільність сприяла обміну досвідом щодо впровадження миротворчої освіти в країнах ЄС та сусідніх до них країнах, що пройшли через конфлікти. Отримані наукові та практичні результати будуть використані при реалізації проекту «Миротворча освіта заради консолідованої та людиноцентричної Європи», що фінансується Європейським Союзом (ERASMUS-JMO-2022-HEI-TCH-RSCH-UA-IBA-101094420).